KLIK KLIK

heartbeat.my

Jumaat, 30 November 2012

PUTERA MAMA DAH 2BULAN

Tak sangka pejam celik, pejam celik, sudah 2 bulan berlalu. Si cilik saya sudah semakin membesar. Dah pandai senyum2 tau.... dah pandai nak agah-agah, dan alert dgn bunyi, dah tahu orang panggil nama dia. Oh, sukanya. Excited macam baby pertama je. Padahal mama dah ada 2 anak skrg nie. Patut pun orang kata naluri ibu pada diri ini sangat kuat. Walau anak keberapa sekali pun, setiap perkembangannya sangat menggembirakan hati.

Alhamdulillah...tak susah nak jaga Ariq sejak dilahirkan Ariq jarang berjaga malam. Berbanding dengan Puteri dulu, hampir setiap malam sya dan hubby 'overnight' semata-mata nak temankan satu-satunya buah hati masa tu. Ariq susah nak tidur lena waktu siang tapi malam dia tidur dengan lena sekali :). So... ibunya taklah letih sangat cuma letih melayan kerenah baby ajelah. Penat tapi cukup membahagiakan saya.

Masa cucuk utk umoq 2bulan berat Ariq dah 5kg, tinggi plak dah 62cm……

Jom layan pic Ariq, x leh letak byk2 pic takut ader yg boring plak nanti....

 
 

3 ulasan:

Sue-Rya Qistina berkata...

sekejap je mase berlalu kan. dah pandai gelak2 dah tu. comei je :D

Ajan berkata...

comel ariq..

Tanpa Nama berkata...

[p]Here [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry outlet uk[/url] just make the leather Mulberry handbags foe example . Mulberry initial burst within the scene over thirty decades ago and rather quickly grew to become a synonym for fantastic expertise and marvelous creativity [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry bags outlet[/url] and style . The capability to progress the brand label from sales of 隆锚70m last year to 隆锚200m over the next [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry factory outlet[/url] two years, signifies that we observe scope to advance the objective charge further . Are you abiding accept that their top prices due to their aberrant abstruse accomplishment and absolute ID . 0m, Mulberry Shoulder Bag [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry outlet store[/url] , from 隆锚13 . The Mulberry bag is quite hot now; if you need to be a lot more captivating, do not hesitate [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry outlet shop[/url] to purchase one . In the send in this chic era is the Bayswater glamorous bag for the visual approach, cosy and gorgeous sense, solid makeup, noble, very included technical knowledge and in [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry outlet[/url] detail.[/p]

klik2