KLIK KLIK

heartbeat.my

Isnin, 26 November 2012

KONSERT TADIKA ELITE

Haiiih lama betul n3 ni kena peram.. sampai masak ranum dah... hik3x. Sebelum basi meh sini nak stori mori sikit tentang hari Konvokesyen dan Konsert Tadika Elite, Majlis nie diadakan pada hari Sabtu 3-11-2012, lokasi kat dewan Tadika Elite. (dgr dewan mcm besar jer kan, pada hal kecik jer pun tempatnya )
  
Pagi tu, seawal 6.30 pg dah kejutkan anak dara ni. Menyiapkan dia sorang ni pun, Masyaallah... Dah siap semua kita org gerak ke umah MIL dulu, sb MIL awal2 lg ckp nak ikut tgk konsert cucu dia sorang nie.

Sampai jer tadika, terus pas puteri kat cikgu dia, sb dia ada buat 2 persembahan & ada terima hadiah gak utk pelajar terbaik bahasa cina utk kelas 4tahun. (good job puteri)... mama & abah bangga dgn kamu....
Puteri terima hadiah utk kelas 4tahun
Persembahan pertama puteri
persembahan kedua puteri 
habis jer buat persembahan puteri bleh plak nangis, bila mama tanya kenapa dia x jwp, tp mama syak dia lapaq & ngantok, sb semlm dia tidoq lewat
Habis jer acara kat tadika puteri, kita org terus gerak pi mkn dulu sb perut masing2 dah berbunyi, selesai jer mkn, terus ke spital plak utk ziarah sepupu hubby yg sakit & ketika entry nie ditulis sepupu hubby dah meninggal dunia pd (22-11-2012) semoga rohnya ditempatkan dgn org2 yg beriman,... sedih juga bila terbayangkan nasib isteri & anak2 arwah yg masih kecik2 tu...... tp siapa lah kita nk menolak takdir ....... 

2 ulasan:

Lia berkata...

meriah konsert tadika tu.. :)

Tanpa Nama berkata...

[p]Here [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry outlet uk[/url] just make the leather Mulberry handbags foe example . Mulberry initial burst within the scene over thirty decades ago and rather quickly grew to become a synonym for fantastic expertise and marvelous creativity [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry bags outlet[/url] and style . The capability to progress the brand label from sales of 隆锚70m last year to 隆锚200m over the next [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry factory outlet[/url] two years, signifies that we observe scope to advance the objective charge further . Are you abiding accept that their top prices due to their aberrant abstruse accomplishment and absolute ID . 0m, Mulberry Shoulder Bag [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry outlet store[/url] , from 隆锚13 . The Mulberry bag is quite hot now; if you need to be a lot more captivating, do not hesitate [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry outlet shop[/url] to purchase one . In the send in this chic era is the Bayswater glamorous bag for the visual approach, cosy and gorgeous sense, solid makeup, noble, very included technical knowledge and in [url=http://www.mulberryoutletshopinuk.co.uk]mulberry outlet[/url] detail.[/p]

klik2