KLIK KLIK

heartbeat.my

Isnin, 7 Mac 2011

PUTERI ADA GENG BARU

Hai semua nie la rupa kawan baru sya, mama beli kat Padang Besar.
Sebenarnya sya tak suka sgt ngan kawan baru nie, tp sb mama dah beli sya pun ambik la jugakkan, takut nanti mama kecik ati plak klau sya tak ambik brg yg mama dah beli nie.
Tp bila dah bwak balik umah sya jd suka plak kat kawan baru nie.
Rasanya Kawan sya nie sama tinggi ngan sya jer,
Tengok sya sayang kawan sya nie, klau dia sakit sya bg dia mkn ubat.
Klau sya nak mkn, sya tak kisahpun syer makanan ngan kawan baru nie.
Hemmm jgn kasi tau mama, sya kongsi mkn dgn kawan sya nie tau, sb td mama nak syer, tp sya tak kasi.

1 ulasan:

alyyani berkata...

alalal... gang yg sama besar lak tu. best2!

klik2