KLIK KLIK

heartbeat.my

Sabtu, 26 Mac 2011

GAMBAR MIERA LIYANA YANG SEKSI DI MALAM GALA ABP

Miera Liyana yang popular melalui drama bersiri Kamelia Katrina ni tampil agak seksi di majlis makan malam anjuran Rafflesia & Mandalay di Hotel Le Meridien pada hari jumaat yang lalu.. Baju yang di pakai oleh Miera Liyana ni jelas menampakan sisi buah dadanya sehingga mencetuskan kontroversi.. Tapi apa yang pasti, Miera Liyana sudah pun membuat pemohonan maaf dan dia mempunyai alasan tersendiri kenapa dia mengayakan baju tu.. Jom kita baca apa kata Miera Liyana..
“Saya sendiri yang memilih pakaian ini kerana nampak sangat cantik dan lain dari lain. Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini. Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab pakaian ini terdedah di belakang,”
“Saya memohon maaf kepada yang tidak menyenangi apabila melihat saya berpakaian seperti ini. Saya tidak sempat mencuba terlebih dahulu pakaian ini kerana baru mendapatnya daripada pereka fesyen pada pagi tadi.”
harap2 perkara macam ni takkan berulang lagi di masa hadapan,

Tiada ulasan:

klik2