KLIK KLIK

heartbeat.my

Khamis, 21 Oktober 2010

JALAN2 PERABIH DUIT MAMA

Balik dari keja terus pi umah mak ambik dak kecik nie,
masa sampai tu mak hubby dok cerita yg Puteri nie asyik dok merap ajak Atuk dia pi kedai nak beli cikut (biskut).

Baru teringat yg mama dah lama tak beli stok biskut utk puteri, sorry ya syg, bukan salah mama tau, tp abah tu yg bz stg. (kalau nak marah, marah abah ok, bkn mama)

Tu yg time balik umah terus saya & hubby bawa puteri singgah Pacific beli biskut utk dia.

 
 Budak nie tak sabar2 dah, tak sempat nak bayar, dia kalut nak buka kotak tu
tu baru biskut jer, tak termasuk vitegen lg, huh bdk kecik nie mcm2 dia nak.
Semua biskut tu dia yg pilih tau,
 
 Tu semua stok biskut dia, esok pg nak bawak pi umah atuk

4 ulasan:

SyaNa berkata...

suke makan biskut ek??
sedap2 tgk stok biskut tu

ALoNa Cintamaniszlite berkata...

mmg budak zaman skang dh tau mana biskut sedap dan x sedap..
dorang punya taste..dh mcm org dewasa ler..ngee

ILA HAFIZ berkata...

ala skit sgt tu dik.. lenkali borong penuh 1 troli. biar mama yg bayar. hehe

MamaYatie berkata...

kalo tak puteri tolong perabih sapa lagi nak perabih..hihi

klik2