KLIK KLIK

heartbeat.my

Khamis, 20 Mei 2010

TAG DARI MAYA

Mula2 nak ucap terima kasih kpd Maya http://afishamaya.blogspot.com/
sbb sudi bg tag nie kat aishah

Kalau nak tau nie la kali pertama saya buat TAG nie.....

1). Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
     Jgn harap saya nak bertegur sapa dgn dia lagi lepas nie.
     Putus kawan (kwn mcm nie tak dak pun tak pa)
2). 6 orang di hati anda?
    My hubby, puteri kesayangan mama, adik beradik, mak & ayah mertuaku.
3). Anda rasa anda comel?
    Bukan comel lg dah, tp rasanya dah nak masuk katogeri montel la.... hehehehe
4). Single or taken?
    dah kawin dah, anak sorang, suami sorang
5). Blog yang anda suka?
    dah semestinyer blog sendiri
6). Adakah bilik anda kemas setiap hari?
     mestiler kemas :)
7) Lagu terakhir yang anda dengar?
    Entah tak ingat la
8). Last text message?
     Nie pun tak ingat juga
9). Last phone call?
    Dari Huuby ptg td
10). Hari terakhir anda menangis?
        x ingat pulak
11). List lima color favorite anda?
     Biru, Merah, Hijau, Hitam Putih,
12). Orang terakhir anda ber-YM?
        tak ingat
13). Game paling anda suka?
       farmville
14). Adakah anda peminat MCR?
       saper tu tak kenal pun
15). Apa perasaan anda jawab tag ni?
        Suka ler , sb kali pertama kan
16). Anda rasa tag ini best?
       Boleh ler utk hilangkan boring.

Tag lagi 10 orang -
tag nie terbuka kpd semua, Sapa yg rasa tak der keja nak buat, bleh ler buat tag nie

1 ulasan:

ALoNa Cintamaniszlite berkata...

slm aisyah..
suka main fv ye..
jom ler jd jiran akak..hehe

klik2