KLIK KLIK

heartbeat.my

Sabtu, 8 Mei 2010

PANASONIC PLASMA TV

Nie lagi satu barang baru yang kita orang beli semasa cuti hari buruh ari tu.
Niat asal ke Pacific nak beli kasut Puteri, sb kasut dia semua dah sendat.
Tp benda lain plak yg kita org beli,

Masa sampai kat Pacific tu ada jualan murah barang elektrik.
Memang dah lama dok servey harga TV nie, tp tak beli2 pun.
Tak tau mcm mana hari tu boleh terbeli plak TV nie.
Sekali beli 2 plak tu,
tp yg 32 inci tu bagi kat mak hubby, sb TV kat umah dia dah rosak,
kesian plak kat puteri hari2 dok rumah tok dia tak ada TV nak tgk.
yg 42 inci nie kita org punya
yg 32 inci nie mak mertua punya
(senyum lebar la mak mertuaku, harap2 lepas nie makin sayang ler dia kat mama nie)
nanti ada duit lebih baru nak gantung TV tu.
budak kecik nie sampai tertidoq la tunggu abah dia pasang TV baru
kesian puteri tak dapat kasut baru lagi.

1 ulasan:

[-suziey-] berkata...

weee ade tv plasma baru..2 bijik lg..bagus menantu ni yek..siap beli utk mak mentua:p

klik2