KLIK KLIK

heartbeat.my

Selasa, 25 Mei 2010

HARI JUMAAT ANAK SAUDARAKU KAWIN (21-05-2010)

Hari Jumaat lepas kita org bertiga ke majlis akad nikah anak saudara mama.
Pengantin lelaki tu anak saudara saya (anak kak long yg no. 2)
nie mama beli sbg cenderahati utk tetamu masa kenduri kawin kat umah pengantin lelaki minggu depan.
dlm tu ader sapu tangan & satu set sudu.
Budak kecik yg sibuk suruh abah dia buka kotak, sb dia nak main
Tgk le aksi puteri yg tak reti dok diam, wlaupun dlm masjid.

Disebabkan puteri yg tak mau dok diam, berlari kesana kesini dlm masjid tu,
Mama ambik keputusan muktamat yg mama nak dok dlm keta jer ngan puteri. (tgk cerita upin ipin)
ha ha ha padan muka mama
Yer la klau kat luar takut dia ganggu majlis plak kan.

Kesimpulannya mama tak dpt ker tgk majlis tu, gambar2 nie pun cik hubby yg ambikkan.





Lepas selesai jer majlis tu kita org terus balik.
kita org tak ikut ke rumah pengantin perempuan dah,
tak dpt ler mama pi mkn2,
(malas ler puteri mood dia kurang baik sikit)

Hari sabtu kenduri kat rumah pengantin perempuan kita org tak pergi sb Puteri tak berapa sihat
(Sorry le Syalie, Mak su tak dpt pergi kenduri tu)

1 ulasan:

alyyani berkata...

budak kalau masuk masjid kemain suka lagi kan? lari sana isni. sama la cam nia. sebab kawasan lapang kan. masa adik ipar nikah baru ni terpaksa dukung dia sepanjang masa. kalau tak, tok kadi pun dia kacau. heheh.. tahniah!

klik2