KLIK KLIK

heartbeat.my

Isnin, 18 Januari 2010

KEMBOJA 21-12-2009

Tengok ler aper kita org makan utk sarapan pagi kat hotel nie. Dlm byk2 makanan nie jer yg kita org berani mkn, yg lain takut ler nak ambik sb blum pasti halal haramnyer.
Posing kat dpn hotel
nie ler hotel yg kita org duduk tu
sebahagian dr ahli rombongan
mula2 sampai kat sempadan kemboja nie, rasa terkejut sgt,
bila tgk betapa miskinnya dia org kat sana,
tgk ler cara dia org angkut barang.
kita org kena jln kaki sampai pintu sempadan, sb bas thailand tak leh bw masuk kemboja,
Masa kat kemboja kita org naik bas lain plak, x der VIP Bas, bas biasa2 jer, mcm bas zaman 80 an jer bas kat sana.
nie betul2 kat pintu sempadan thailand
yg galas beg tu peserta rombongan saja jer dia nak cuba tolak benda tu,
nak tau berat ker ringan katanya.
Akhirnya sampai jg ke kemboja. setelah melalui mcm2 halangan td.

2 ulasan:

CintamaniszLite berkata...

Dorang tu bawak beg korang rombongan punya ke??

uii..jenoh cenggini ye.
Kalo gi sendiri2 ni mau kena tembak apa??
Naseb baik ler hang gi rombongan. Tuah hang ler. Dpt gak jejak kaki ke kemboja..

Tanpa Nama berkata...

tak der ler kak, dia org tolak brg niaga, kita ke kemboja kejap jer,
ader amanat yg perlu disampaikan utk org islam kat sana

klik2