KLIK KLIK

heartbeat.my

Khamis, 12 November 2009

SESI MEMILIH LAMPU

Aduhhhhh pening kepala dok pilih lampu ngan kipas nie. kalau bleh kita org nak masuk rumah cepat. tp elektrik baru TNB mai pasang meter td, Meter air tak tau bile baru depa nak pasang, nak kata tak bayar, Hubby dah pi bayar dah dekat 2 minggu. tp apa pasai lembap sgt dia org nie buat kerja nie.

tak sabar dah nak pindah umah nie. kat bawah nie ader la sikit gambar lampu yg kita org dok risik2 utk rumah baru kita org tu. (tp bukan semua lampu tu kita org borong yer)

kalau nak tau kuasa membeli terletak 100% kat tangan mama & kuasa membayar terletak 100% kat tangan hubbyku sayang. (nie yg best nie)

tapi mama tak der ler beli yg mahal2pun, yer la kena berjimat cermat sikit, takut jg lari budget nanti. cantik kan kipas nie. tp jgn terpedaya mama tak beli pun kipas tu. nak tau kipas apa yg mama beli? tungguuuuuuuuuuu

1 ulasan:

AINANAM berkata...

berhati2 memilih yeee.jgn terpedaya...nnt kopak duit hubby....heheheheh

klik2