KLIK KLIK

heartbeat.my

Isnin, 16 November 2009

MINGGU LEPAS KAMI KE ......

Minggu lepas kami ke Thailand, alah tak pergi jauh pun masuk dekat sempadan jer, mula-mula memang niat nak pi sampai pekan hatnyai tp risau pulak sb hujan dari pagi tak berhenti2.

Sebenarnya dah lama tak pergi sana, rasanya last pergi dalam tahun 2004 masa sibuk beli barang kawin, sbnya barang kawin macam kad dan cenderahati murah sikit kat sana.

nie kat pintu sempadan dia.

sekarang nie kalau kemana-manapun mesti sibuk beli barang puteri jer
hubby tengah tgk amoi tu pasang mainan puteri.

dua2 cantik, tak tau nak pilih yg mana, tp last2 ambik yg warna merah tu

sampai petang pun masih hujan lagi, tengok air dah mula naik kat area pdg besar nie,


sekian cerita basi mama.

2 ulasan:

CINTAMANISZ Lite berkata...

best ler masuk thailand..walaupun kat sempadan tp dh thailand gak kan, hehe.
akak penah gi area pdg besar sekali aje. tp taknah ler masuk area thailand, hehe. tp kat situ pun dh ramai warga thailand dok jual buah pelam, eiii..

Marsha~ berkata...

lama tk gi thailand... dulu ms bujang selalu gak backpack sana..

klik2