KLIK KLIK

heartbeat.my

Selasa, 3 November 2009

PENANTIAN BERAKHIR JUGA AKHIRNYA

Dah lama kita org tunggu utk dpt kunci rumah baru nie, tp akhirnya hari rabu lepas 28-10-2009 baru ler kita org dapat kunci rumah tu. Kebetullan masa sykt perumahan tu call hubby, hubby kerja petang, so bila dpt panggilan dari sykt terus dia pi ambik.

Rumah nie teres 2 tingkat, ada 4 bilik, 3 toilet kiraok ler utk kita org ber3.

Hari jumaat baru ader masa nak pi tgk rumah, itupun lepas balik dari Sua Rasa TV9. Nasib baik jgak pergi lepas balik dari Sua Rasa kalau tidak mesti tak dpt pergi Sua Rasa sb puteri mama dah comot.
Nie ader la sikit gambar kat umah baru tu.
Dapur kita org yg comel, nie belum renovate lg, tunggu hasilnya nanti.

Bilik air tingkat bawah

Bilik air tingkat atas, istimewa sikit ader dua pintu masuk bilik air nie, sb dua bilik tidur kongsi satu bilik air. So sapa yg nak guna bilik nie kena kunci kedua-dua pintu.

Bilik air kat master bed room


Hubby ngan puteri kat depan balkoni bilik mama.


Macam mana cara tak mau bg budak kecik nie isap puting kosong ?????
Sapa2 ader petua tlg bg tau sat.
Aduh bahaya nie, nampaknya mama kena pasang pagar kat sini, kalau tidak letihla mama ngan abah nak kejar puteri main tangga.

tu jer gambar yg sempat ambik sb sibuk kejar puteri.......

3 ulasan:

MRS. K berkata...

pasni bizi survey lampu, kipas, kc, langsir la.. hehe

Diarihatiku1976 berkata...

wah.. lawo umah.. awat tak habaq duk kedah.. akak duk cinta sayang sg petani lama oo.. 5 hari tuu.... kalo tak leh jumpa..

AINANAM berkata...

wow cantik umah depa...kat mana umah cantik tu???

klik2