KLIK KLIK

heartbeat.my

Selasa, 29 Mei 2012

MENGIDAM NAK MAKAN TUTTI FRUTTI PLAK

Sapa tak kenal ngan tutti fruiti  angkat tangan! hahaaa...

Sya memang dah tahu lama pasal tutti fruiti ni. tapi memandangkan outlet nyer semuanya berada di luar Kedah, rasa hampa la jugak. tapi sekarang ni, Tutti Fruiti dah ada outlet kat Sungai Petani. weeee wooooo!! Bleh la pi sb tau jauh sangat dari Alor Setar… nak2 time ngandung nie cakapjer nak mkn per mesti dapat punya laaaa.....


Harga untuk 100gram yogurt tu Rm 5.30, kalau tambah topping yang berat, boleh kering poket dompet nanti. hahaaaa..!! 

Budak nie mengalah mama yg mengidam plak, 1 bekas tu utk dia jer..... 
tq to myhubby sb sudi layan kehendak sya.....
 
Dah dpt mkn tutti frutti, lepas nie nk mkn apa plak yer???????
Kjap nak fikir nie........

2 ulasan:

Sue-Rya Qistina berkata...

hehehehehehe..klau preggy semua benda nk makan kan.. :)

Gieyana berkata...

bstnyer..kite yg dok dkt outlet dier pon x dpt2mkn lg nie..haizz!

klik2