KLIK KLIK

heartbeat.my

Khamis, 19 April 2012

MARI MENGEMAS

Kita org nie asal cuti jer mesti merayap, x pernah nak lekat kat umah, sampai x sempat nk kemas umah (alasan)...
Jdnya hari Jumaat baru2 nie sya dah nekat bangun awal2 pg utk kemas bilik bawah yg dah mcm tongkang pecah tu...
Dan hasilnya mcm kat bawah nie la, semua brg2 kat bilik stor tu kita org bw keluar kasi clearkan mana yg dah x mau guna terus jer buang, x mau simpan2 lg, sb lg lama simpan lg menyemak jer
my hubby yg sibuk dok asingkan brg2 dia, kena pantau dia buat kerja, sb klau biar dia asingkan sorang2 nanti semua brg tu dia simpan balik, pada hal bukan dia guna pun, menyemak jer
 
nie plak sebahagian brg yg kita org nk buang :)
dan hasilnya bila dah kemas, baru la sedap sikit mata memandang :)

2 ulasan:

Sue-Rya Qistina berkata...

wah..rajinnya..
saya klau rajin, mmg satu rumah saya kemas...

Lia berkata...

kemas slow2 nanti siap jugak kan.. hehe :)

klik2