KLIK KLIK

heartbeat.my

Selasa, 21 Februari 2012

ALHAMDULILAH SAYA MENGANDUNG LAGI


Sampai 2 kali buat pregnancy test nak confirm..hehe. Alhamdulillah, saya mengandung kali kedua..baru 8 weeks. Itu pun nak heboh kan..haha.  insyaAllah pertengahan bulan September nie bertambah lah ahli keluarga kami... :)

Macam tak percaya, tapi dah boleh agak ... :) tapi dah rezeki Allah nak bagi, terima dgn hati yg terbuka. Alhamdulillah syukur...

Terima kasih Ya Allah atas rezeki-Mu ini...
Ku panjat syukurku pada-Mu..
Permudahkanlah segalanya untukku kali ini...

Ya Allah, Kurniakanlah kami zuriat-zuriat yg akan menjadi cahaya dan penyeri hidup kami...

Mengandung kali nie, sama dgn yg pertama dulu, syukur sya tidak mengalami sebarang alahan, cuma rasa kurang selera nk mkn jer... tp myhubby yg merasa tempiasnya sama seperti sya mengandung kali pertama dulu, dia yg pening2... (itu tandanya myhubby sygkan sya he he he)

Buku merah pun dah buat kat tempat keja myhubby... semangat betul myhubby :). tq abg sb sudi melayan kerenah tekak syg nie ...

6 ulasan:

::EIDA:: berkata...

Tahniah!!! Doakan ida pulak yang menyusul selepas akak.. =)

MRS. K berkata...

congrax

Pen Biru berkata...

tahniah..

suhailas berkata...

tahniah sis..alhamdullilah..

IDAZS berkata...

alhamdulillah, tahniah :)

Hanim berkata...

Tahniah...take care..

klik2