KLIK KLIK

heartbeat.my

Rabu, 25 Januari 2012

FUN FAIR STADIUM DARUL AMAN

Klau tak silap kita org pi Fun Fair nie dlm ujung bulan Dec tahun lepas kot, rasanya fun fair nie pun dah habis dah.... Punya la lama, tahun nie baru nk letak gambaq kat blog.
Puteri tgk dari jauh mcm berani, semua benda dia nk naik, tp bila pi dekat takut
 
Kita org jln2 cuci mata jer....
 

4 ulasan:

Lia berkata...

anak lia klu tengok fun fair ni macam hesteria nak pegi.. heheee

Pen Biru berkata...

walaupun dah dekat dgn umah, tetap jugak tak jejak kaki.heheh

Gieyana berkata...

Bestnyer..kt AS pon ada funfair..dh mcm ala2 Pesta Penang dh nie kan..:)

Sue-Rya AQ berkata...

aritu kt stadium shah alam ade fun fair, tp x dpt nk pegi..bz bz bz..cuti tp mcm x cuti..huhuhu

klik2