KLIK KLIK

heartbeat.my

Khamis, 19 Januari 2012

CUTI-CUTI DI JEREJAK RAINFOREST RESORT DAY 1 (06-01-2012)

Nie adalah percutian pertama utk tahun 2012 & percutian sempena b.day myhubby, percutian kali nie sya yg sponser, kiranya sebagai hadiah utk b.day boy la....
Bertolak dari umah dlm kul 11.00pg, kami x ikut h.way sb nak berhenti mkn nasi kandar di Restoren Hj Ramli, sya klau nk mkn nasi kandar tempat nie la sya tuju, sb klau restoren mamak susah sikit nk telan... Lepas mkn baru kita org ikut h.way di Gurun....
Semangat betul myhubby mkn
Sampai kat jeti utk ke Jerejak dlm kul 1.05ptg kot, masa kita org sampai tu bot utk kul 1.00ptg baru jer berlepas...
so kena la tunggu kul 2.30ptg plak utk bot yg seterusnya...
tu la sapa suruh x tgk jadual bot dulu.... kan dah buang masa :) 
 
 Budak yg dah kebosanan menunggu
Budak nie dah x sabaq2 nk naik bot........
 
tak sampai 30minit dah sampai jeti pulau jerejak
 
Bilik kita org.....
Rehat kat bilik jap, dlm kul 5.30 mcm tu baru bawa puteri mandi kolam..
Tujuan utama ke sini memang nk bg puteri mandi kolam pun...
Puteri nie tak tidoq siang sb x sabaq2 nk mandi kolam....
masa keluar tu tgk cuaca mcm panas lg, so singgah main kat sini jap..
mama & abah yg sibuk dok susun puzzle tu, tp puteri dok sibuk pandang kolam jer.
 
Akhirnya dpt gak puteri mandi kolam :)
 

7 ulasan:

Pen Biru berkata...

alamak tringat pulak gulai ayam kampung hj.ramli...hhhuh

Sue-Rya AQ berkata...

seronoknya dpt cuti2 malaysia..hehehe

MRS. K berkata...

besau ye bilik die.. lama tak pi penang

lienda berkata...

pulau jerejak?

eynda berkata...

Ok jugak tempat ni ek... :-)

Tanpa Nama berkata...

Another wonders of the world Gallery Microfungus House of Magic Potions Tanah Rata and KetikKetok!

Jerejak Rainforest Resort berkata...

Jerejak Rainforest Resort offers 20 luxurious chalets, comprising 14 one-bedroom (Superior) and six two-bedroom chalets (Executive). See our Review at http://www.kidbuxblog.com/holiday/ideal-destinations

klik2