KLIK KLIK

heartbeat.my

Ahad, 28 November 2010

SAMPAI HATI PUTERI KURUNG MAMA

Nie kisah mlm semlm, dlm kul 8 kot mama masuk toilet kat tingkat bawah nie, yg puteri plak bleh dok ketuk2 pintu suruh buka. dia memang mcm tu tak bleh mama hilang dari mata dia, sampai mama nak pi bilik air pun susah tau.

Tiba2 mama rasa mcm tak bleh nak buka pintu bilik air tu, rasa mcm dah terkunci dari luar.
hahhhhh sudah mcm mana nak keluar nie, hubby plak tak dak kat umah.
Yang puteri plak dari td dok nangis kat depan pintu tu, Mama suruh dia buka selak pintu tu tp budak kecik mana dia tau nak buka mcm manakan.  yg dia tau nangis jer la. Mama suruh ambik h.phone mama kat depan, dia bleh plak pi ambik segala mak nenek mainan dia mai letak depan pintu,

Mama cuba rentap la pintu tu, tak kisah dah klau rosak pun rosak la, janji bleh keluar, dekat sejam lebih gak la, mama dok cuba , last2 bleh gak.
Nie la rupa pintu yg mama dah rentap tu. Nasib baik tak pecah pintu tu.
apalaa puteri mama sendiri pun nak kurung ker.
SEDIHHHHHHHHHH TAU

1 ulasan:

ILA HAFIZ berkata...

alolololo sian mama terkunci. bahaya tu.

klik2