KLIK KLIK

heartbeat.my

Selasa, 2 November 2010

CUTI-CUTI CAMERON HIGHLAND (DAY 2)

Hari kedua pg2 lg hubby dah keluar pi beli sarapan, sb kita org sarapan kat bilik jer.
Lepas sarapan keluar jap pi pasar pagi, tp tak tau nama pasar tu apa. (tak best sangat pun pasar tu)

Kita org check out hotel dlm kul 1.00 ptg. terus gerak ke tanah rata dulu, sb nak mkn tgh hari kat sana.
Tgk puteri sudah pau duit abah utk beli monyet tu.
Gula2 tu tokei kedai bagi free masa beli monyet. klau harap mama beli, tak merasa la puteri mkn gula2 tu, Sb klau bleh mama tak mau bg puteri mkn gula2. (sb puteri malas gosok gigi)
Panjang nyer muncung mulut anak mama nie
Masa kita org nak mkn, puteri pau mama plak suruh beli mainan kat kedai sebelah.
Disebabkan mama ngan abah nak mkn dgn aman & damai, so kena la jugak mama beli mainan tu
nie masa kat Cactus Farm, singgah kejap sbelum balik
Masa nie hubby sibuk dok pilih pokok pudina
Kononnya nanti bila buat teh bleh letak daun pudina tu (tak tau la berapa lama pokok tu bleh hidup)
Nie plak masa singgah Ladang teh (tp lupa nama ladang nie apa)
 
 
 
 
TAMAT..........

1 ulasan:

J@J@ / Bini The Rock berkata...

bestnyerrr....

dah plan nak ke CH awal bln 12 karang. Harap2 menjadik la hendaknya planning Family day kitorang.

Appartment tu berapa ye sewanya?

klik2