KLIK KLIK

heartbeat.my

Rabu, 28 Julai 2010

HARI NIE B.DAY SAYA + Nokia 5800 XpressMusic

Hari 28 julai, b.day sya,
tp dak der sambutan pun, cuma tengah hari td sya belanja budak2 opis mkn MC D jer,

Belum sempat mkn ber2 ngan Hubby lg,  sbnya pg td dia ke KL ada urusan kerja sikit,

Walaupun dia tak der hari nie tp hadiah awal2 lg dia dah bg kat sya.

tq le abg sb walau sibuk mcm manapun abg tetap ingat b.day sya, he he

Kononnyer beli nie utk hadiah b.day sya, tp kenapa dua?
Alasan hubby nak guna h.fon yg sama model.

9 ulasan:

SuZiE berkata...

wow... bestnye hadiah...

HAPPY BESDAY!

Hanim berkata...

hepi besday aishah....moga panjang umur n murah rezeki selalu....

Idalara berkata...

salam
selamat panjang umur...muga berbahagia dunia akhirat..bertuah badan dapat hadiah best tu..

Syima Emi berkata...

Happy besday akak... siap dapat hadiah HP lagi..jelessss :)

~~@lyci@~~ berkata...

happy belated besday.. nice blog ;)

mummy_ayu berkata...

happy belated b'day..best tdapat hadiah hp sama ngan hubbby...

MamaYatie berkata...

happy birthday..semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki & diberikan kemudahan oleh Nya dalam apa jua yg dilalui..

bestnya dpt handphone..

aishah berkata...

tq semua

misz beauty berkata...

happy belated besday sis... best kan dapat adiah cam gini..;-)

klik2