KLIK KLIK

heartbeat.my

Sabtu, 19 Jun 2010

MEJA BARU


Td pagi jln2 kat Tesco, cadangnyer nak beli barang2 dapur kat sana, tp bila sampai sana terbeli benda lain la pulak,

Puteri ler nie abah dia tunjuk2 set meja tulis nie kat dia, terus dia cakap ANTIKNYA (CANTIKNYA).
Apa lagi terus abah ambik letak kat dlm Troli, senyum panjang ler anak dara tu, dpt brg baru.
Nasib baik murah jer, kalau mahal mau mama suruh abah letak balik meja tu...

Sampai jer umah terus cergas jer abah dia pasang set  meja

anak dara nie pun menyibuk ler nak tolong abah dia (tlg kacau, bg lambat sikit abah buat keja)


Puteri : abah acang yg nie ulu (abah pasang yg nie dulu)

Konon2 nak tolong pegangkan utk abah ler tu
Dia tak tau yg sebenarnya dia tolong kacau jer
dah siap pasang.


Petang kita org keluar pi rumah tok puteri.
Balik2 jer terus pi duduk kat meja baru dia.
tak tau ler berapa hari dia nak main kat meja tu,
Bila tgk gambar nie rasa mcm dah besar jer anak mama,
Siap bawa kertas ngan pencil lagi
katanya nak ulis ( nak tulis)

4 ulasan:

ashra berkata...

wahh..puteri da ade meja baru ye.blaja rajin2 ye.hehe

Jiey^Mien berkata...

Ari tu ada gak tgk meja ni, tapi sebab mama rayyan ni gile putih, tak jadi beli..
gi beli yang kat ikea coz nak menten kaler putih..
:P

alyyani berkata...

kat tesco ye, bole tgk ni. tp mmg comel :)

aishah berkata...

to ashra : ituler harapan setiap ibu bapa.

to jiey mien : kat alor setar nie tak der IKEA so beli jer la kat TESCO

to alyyani: beli kat TESCO murah ajer

klik2