KLIK KLIK

heartbeat.my

Selasa, 8 Jun 2010

KARNIVAL SUA RASA TV 9

Tak da benda nak cerita + malas nak menaip......
So tgk jer lerr gambar model kecik nie

tgk tu sampai dua puting dia,,,,,,,,,
tak tau mcm mana cara nak pisahkan puting tu dgn puteri..
Sapa ada petua tolong kasi kat sya yer
tgk tu siap berdiri atas kotak barang mama lagi,
sebelum pi sua rasa tv9, kita org pi ambik brg mama kat SKY NET dulu.
Ader ka patut budak yg hantar barang tu kata tak tau alamat rumah mama, sb tu tak bleh hantar.
kalau dah malas ckp jer ler... penat2 org bayar kos penghantaran, senang2 jer dia ckp tak tau,
sudahnyer kita org kena pi ambik sendiri. padahal sykt pos yg lain boleh pun hantar samapai rumah,
JGN HARAP SAYA NAK GUNA LAGI KHIMAT SKY NET LEPAS NIE



Jaafar Onn jd hos kat area gerai2 jualan makanan


nak jln sendiri tak mau abah dukung


2 ulasan:

sI tEDI berkata...

panjat kotak?
nanti jatuh!

/Dayah//Nurul/ berkata...

COMELNYA BWK BEG SKOLA :)

klik2