KLIK KLIK

heartbeat.my

Selasa, 16 April 2013

BELI GARMENT STEAMER

Dah lama dah beli iron nie, tp gambaq dok teperap dlm folder, td masa dok detele gambaq2 yg bersepah dlm folder, terjumpa plak gambar iron nie, so meh kita up 1 cerita tentang iron. Dah ada gambaq kan rugi plak klau x buat entry.

Beli iron nie sb selalu tgk kat butik2 guna mcm senang jer, tu yg sya pun teringin nk beli, lg pun antara byk2 kerja umah yg paling sya x suka buat adalah iron baju. Dah la baju keja hubby kena iron hari2.

Kiranya iron nie memudahkan kerja sya, memang bleh hilangkan kedut, tp klau nk buat saiz kat seluar tu x dpt la, sb sampai hr nie x reti2 lg... 

Selalu survey hrg mesti RM4++, Tp yg nie sya beli dgn hrg RM1++ jer, murah kan.... beli masa promosi memang la murah... yg bestnya garment steamer nie bleh control tahap kepanasannya, kiranya kita bleh adjust la ikut jenis kain.
 
tuan tanah sedang buat demo utk si isteri..... 

DAH ITU JER NAK CERITA  

2 ulasan:

Sue-Rya Qistina berkata...

saya pun suka steamer iron camni. senang je nak iron baju kan. tapi klau x silap, boleh merosakkan baju tau kak. boleh guna, tp jgn kerap.

ALoNa CintamaniszLite berkata...

zaman semakin canggih. mcm2 teknologi tercipta, kan..
semoga lebih memudahkan keje2 rumah, hehe..

klik2