KLIK KLIK

heartbeat.my

Selasa, 14 Jun 2011

PANTANG JUMPA, MESTI MAMA KENA PAU

Budak kecik nie kan skrg nie pantang nampak mesin2 yg jual mainan mcm kat bawah tu, klau jumpa mesti kena beli, klau tak beli jenuh la mama dengar dia membebel.

Klau time mama ada duit syiling ok la, tp klau mama tak dak duit syiling,  :(
 tu kat tangan dah ada satu, sibuk nak lg.
kadang2 mama rasa mcm membazir jer beli benda nie, sb kdg2 mainan kat dlm tu tah apa2 tah. tak berbaloi pun beli.
Muka tak puas hati sb mama tak mau buka bekas tu utk dia. he he he

3 ulasan:

Lia berkata...

samalah dgn anak lia ni pantang jumpa aja menda alah ni.. hehee

Mama Kembar 3 berkata...

cute! walaupun sedang meng'pau' mama nya hehehe

NM02 berkata...

jgn kata budak2, ai pun teruja ngan benda tu.. hehehe

klik2