KLIK KLIK

heartbeat.my

Sabtu, 24 April 2010

BASIKAL BARU

Dah lama mama teringin nak belikan puteri basikal mcm nie.
Tiap kali pi Tesco mesti mama akan pi tgk basikal mcm nie
Tapi mama tak beli pun kat tesco tu, Mama pi beli kat kedai basikal,
Mama sebenarnya nak cari basikal warna pink, tp masa pi kedai tu stok dah tak der, yg tinggal warna nie jer, Ingat tak mau beli lg, nak tunggu stok baru sampai,
tp Puteri plak dok atas basikal tu, tau mau turun2, bila abah dia dukung, terus meraung bagai, kesian plak mama tgk tu yg terbeli jugak tu.

RM110 sajer,

jgn tiru aksi nie,


kaki tak sampai lagi nak kayuh, tu yg dia dok tolak jer basikal tu.
skrg mama hantar basikal tu pi rumah tok dia,
hari2 la dok suruh tok tolak basikal dia,
kesian tok kena buli ngan cucu

1 ulasan:

ALoNa Cintamaniszlite berkata...

hoho...budak2 mmg suka sgt ler ngan beskal menan, keta menan yg dorang leh naik cenggini..
Tp jenoh gak nak kena tgk2 selalu..bkn pe..takut gak dorang dok panjat2 seat tu..
dh ler mende tu beroda.

klik2