KLIK KLIK

heartbeat.my

Isnin, 15 Mac 2010

KABINET DAPUR

Saja jer nak tunjuk kabinet dapur kami yg tak seberapa nie.............




kerusi biru tu beli kat Carrefour penang. RM99 satu
mula2 nak beli warna hitam @ putih, tp x der la pulak color tu.
biru pun ok jugak,
dah puas kita org cari kat kedai perabut area alor setar nie,
tp harga bukan main mahal lagi dlm RM160 utk satu kerusi.

3 ulasan:

MRS. K berkata...

wah cantik nye.. kite dah 4 bulan masok umah baru, tapi Kc tak buat lagi! huhuhu

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

huuhhuhu, x seberapa cam tu...
hishhh, chantek la tu..
neway, slm kenal..
tgh usha² nk dekorasi pondok buruk kte, hihihi.. =D

Tulip berkata...

cantik sgtt dapur umah u ols!
kerusi tu mmg lawa lah,kat carrefour sbrg jaya ye? harius pegi cari jugak ni..murah laa 99

klik2