KLIK KLIK

heartbeat.my

Khamis, 1 Oktober 2009

LAGI GAMBAR RAYA KAMI

Nie ada sikit lg gambar masa hari raya ari tu, gambar tak byk sgt sb skrg dah susah nak ambik gambar puteri.
Raya tahun nie kita org tak kemana-mana pun cuma ziarah saudara terdekat jer, sebenarnya bukan kita org tak nak pergi beraya sakan, tp hubby dpt cuti 2 hari jer, raya ke3 dah mula keja, 
gambar kat umah bapa saudara hubby
nie kat kg mama (umah kakak)
 
 
 tak boleh org lain dekat ngan abah dia, mesti cemburu gila
 Puteri ngan sepupu adini
 

2 ulasan:

CINTAMANISZ Lite berkata...

Tengok mulut dia tomot tu..makan apa cyg? Biskut coklet ye? hehe..

~sall berkata...

comelnye puteri. tepuk amai2 belalang kupu-kupu, tepuk puteri pandai, dah besar jadi guru...

klik2