KLIK KLIK

heartbeat.my

Isnin, 10 Ogos 2009

Sudah 5 tahun emak tiada disisi

9-08-2009 genaplah 5 tahun arwah mak meninggalkan saya, tapi sampai hari nie saya tak bleh lupakan mak lagi.


Saya anak bongsu tentulah paling rapat ngan mak, bayangkan baru 3 hari saya berkahwin (6-8-2004) mak pulak meninggal dunia, hilang semua kegembiraan saya masa tu.


Perasan masa tu tak tau nak ckp, mcm2 dlm fikiran nie, mak dah tak ada, saya rasa mcm nak batalkan jer majlis kenduri kawin tu, tapi kad kawin dah edar. So kena juga adakan majlis tu pada 28-08-2004.

Sebenarnya mak memang tak sihat dah lama, Tapi sejak arwah ayah meninggal dunia bulan feb, 2004, kesihatan mak makin teruk, 6 bulan kemudian mak pun mengikut jejak ayah.

KINI YG TINGGAL HANYA MEMORI JER........

1 ulasan:

sall berkata...

Yang pergi tidak akan kembali.Tabahkan hati, kuatkan semangatmu.

klik2