KLIK KLIK

heartbeat.my

Khamis, 16 Julai 2009

RUMAH BARU KAMI

Mama tgk byk jugak blog yg dok crita tentang rumah baru dia org, So mama pun nak tunjuk jgak gambar rumah baru kita org, mama leh tunjuk gambar luar jer la, sb rumah dah berkunci, skrg cuma tunggu OC ja, Sykt perumahan tu ckp dlm bln Ogos dah leh dpt kunci.
Rumah ini abah beli masa mama lahirkan Puteri tahun lepas dlm bulan September, Konon sbg hadiah kpd mama dan utk keselesaan kami bertiga nanti. Nasib baik abah buat loan gov. So sampai skrg x perlu byr lg.
 Number rumah kita org.
 Rumah nie ada 4 bilik, dan 3 bilik air, kira besaq jglah utk kita org bertiga
 
 DAH TAK SABAR NAK MASUK UMAH BARU NIE

1 ulasan:

mummYaeesh berkata...

syoknye nak masuk uma baru!uma sendiri lak tu... tp part nak pindah barang tu yg hazab..woohoo

raya kat uma baru la tahun ni yerk?

klik2