KLIK KLIK

heartbeat.my

Ahad, 29 Jun 2014

BANDUNG TRIP 2014 DAY 1 (20 JUNE 2014)

TRIP DITAJA OLEH LE ELISE RESOURCES 20 JUNE HINGGA 24 JUNE 2014, 

Nie kali pertama kita org ke indonesia, so harus la excited :). lg2 free bw keluar duit shopping jer.

Nak bagitau korang ni, airport KLIA 2 tu sangat-sangat besar ye. Sya rasa cam 3km berjalan nak sampai ke tempat boarding, tapi di sebabkan dalam bangunan yang berair-con so tak terasa sangat. Untuk international departure ni, kita Malaysian senang sket sebab ada check in passport kiosk. Ikut je instruction kat screen tuh, letak passport dengan thumbprint tangan dan settle. Tak yah orang imigresen tuh sibuk-sibuk nak Tanya banyak soalan kan. Lepas imigresen dan kastam check bag dan sampailah ke tempat boarding. Aduiyai kurang dah lemak peha sya sket, 

Kami selamat tiba di AIRPORT BANDARA HUSEIN SASTERNEGARA BANDUNG masa dlm pkul 11.30 waktu Malaysia. disana kurang sejam dari waktu Malaysia... dari atas kapal lagi sya dah teruja nampak begitu crowdednya rumah2 yang dibina... Airport Bandung kecil jer... tapi yang bestnya turun jer dari kapal beg2 semua dah menungu... tinggal nak cop pasport dan melepasi urusan kastam jer... 

Kat Airport pak supir dah sedia menunggu rombongan kita org.
tempat pertama yg kita org tuju ialah tempat mkn sb perut masing2 dah kelaparan. pak supir bawa kami ke restoran sangkuriang (masakan sunda)
Selesai mkn kita org ke Pasar Baru Trade Center, shopping dapat harga pecah telur orang sana cakap. kat situ kami sempat tempah langsir baru utk raya puasa  :)
Selesai Shopping kita org chek in hotel dulu, rehat2 jap 
pastu turun balik utk mkn mlm
nie la rupa bilik sepanjang percutian 
Galeri Ciumbuleuit Hotel & Apartment
mlm tu kita org mkn kat Stone Café Dago
restoren tu memang best atas bukit, sejuk jer .
 sambil mkn ada live band yg buat persembahan utk kita 
Pisang Goreng Chese yg sedap

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

How to make money from betting on sports - Work
It's easier to make money from betting งานออนไลน์ on sports. The simplest way to do it, you need to make a minimum bet on the outcome of a sport.

klik2